EasyMedia
EasyMedia Logo

Aktualności

TVN24 Biznes i Świat ma 0,4 proc. udziału. 9 razy więcej niż TVN CNBC (Wirtualnemedia.pl)

W pierwszej dekadzie marca br. kanał TVN24 Biznes i Świat śledziło w każdej minucie średnio 27 tys. widzów. To dziewięć razy tyle, ile oglądało rok temu TVN CNBC. – To skutek wydarzeń na Ukrainie i silnej promocji na innych kanałach Grupy TVN – twierdzą eksperci.


TVN24 Biznes i Świat zastąpił TVN CNBC od 1 stycznia br., ale Nielsen Audience Measurement udostępnia wyniki oglądalności tej stacji dopiero od 1 marca br. Z danych za okres do 9 marca br. – przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl – wynika, że w tym okresie TVN24 Biznes i Świat w każdej minucie gromadził 27 tys. widzów, co przełożyło się na 0,39 proc. udziału w grupie 4+ i 0,43 proc. w grupie 16-49. To dziewięć razy więcej osób niż oglądało w analogicznym okresie ub.r. kanał TVN CNBC – stacja ta wówczas miała tylko 3 tys. widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 0,04 proc. i 0,07 proc.

Po przekształceniu TVN CNBC w TVN24 Biznes i Świat stacja osiąga zdecydowanie lepsze wyniki niż jej dotychczasowy konkurent w segmencie kanałów ekonomicznych, czyli Polsat Biznes. Stację tę w okresie od 1 do 9 marca br. oglądało tylko 5 tys. widzów przy udziale na poziomie 0,06 proc. w grupie 4+ i 0,05 proc. w 16-49. Liderem w tym okresie wśród kanałów newsowych było TVP Info z 240,8 tys. widzów i 3,39 proc. udziału, tuż za nim znalazł się TVN24 (250,5 tys. widzów, 3,38 proc. udziału), trzeci był Polsat News (101 tys., 1,42 proc.).

czytaj dalej

12.03.2014