EasyMedia
EasyMedia Logo

Aktualności

„Ruszyła pierwsza kampania AquaSlim nowego Klienta Easymedia – Vitadirect !”

Dom mediowy Easymedia został wybrany przez Vitadirect do obsługi kampanii produktów firmy.

AquaSlim to nowy suplement diety wspomagający odchudzanie, który właśnie jest wprowadzany na rynek Polski. Zdaniem Katarzyny Sikory, Marketing Director spółki, jest to produkt, który wyróżniać ma przede wszystkim innowacyjność. Są to bowiem saszetki z płynem przeznaczonym do rozpuszczenia w butelce wody mineralnej. AquaSlim nie ma bezpośredniej konkurencji, ponieważ otwiera nową kategorię. Otoczenie konkurencyjne to szeroko pojęte suplementy diety wspomagające odchudzanie – dodaje.

Za planowanie i zakup mediów w rynkowym debiucie produktu odpowiada dom mediowy Easymedia.

Launch AquaSlim wspiera kampania, która rozpoczęła się od emisji spotów reklamowych najpierw w RMF FM, potem w Radiu Zet. Ich uzupełnieniem jest reklama TV w: TVN, TVN Style, TVN24 i TVN Meteo.
Kreację reklam przygotował we własnym zakresie dział marketingu Vitadirect.

27.08.2009