EasyMedia
EasyMedia Logo

Aktualności

„Dom mediowy Easymedia podwójnym rekordzistą w wynikach za 2007 rok”

Easymedia, najmniejszy z domów mediowych należących do Omnicom Media Group, specjalizujący się w tanim zakupie mediów, może poszczycić się blisko 150% wzrostem w roku 2007 w stosunku do roku poprzedniego. To prawdopodobnie niespotykany dotąd wynik na rynku domów mediowych w Polsce. Jest ponadto, według szacunków OMG, rekordzistą na rynku w podejmowaniu aktywności przetargowych. W 2007 roku, zgodnie z danymi monitorowanymi przez Omnicom Media Group easymedia wziął udział w 28 przetargach, z których wygrał połowę. 50% skuteczność to doskonały wynik przy tak dużym zaangażowaniu nowobiznesowym.

„Jestem dumny z wyniku, jaki osiągnął zespół easymedia w 2007 roku. Cieszy mnie także, że jako część grupy Omnicom Media Group dopełniamy portfolio usług i że odpowiadamy potrzebom Klientów, którzy nie zawsze potrzebują strategicznych konsultacji i innowacyjnych mediaplanów, choć i takie realizacje mamy na swoim koncie.” – podsumowuje Marek Wochna, managing director easymedia.

11.02.2008