EasyMedia
EasyMedia Logo

Aktualności

Accuen – agencja specjalizująca się w programmatic buying w portfolio grupy domów mediowych OMD

Grupa domów mediowych OMD (OMD Macroscope, OMD Optimum Media, PHD, Easymedia wprowadza na polski rynek markę Accuen, a tym samym udostępni marketerom najnowocześniejsze technologie i narzędzia z obszaru programmatic buying

Accuen przy pomocy wypracowanych w grupie rozwiązań, będzie prowadzić kampanie na zautomatyzowanych platformach do sprzedaży i zakupu powierzchni w modelu programmatic buying.

„Poprzez Accuen zyskujemy dostęp do szerszego zakresu platform DSP, co przekłada się na szersze inventory, m.in. w mobile, video oraz potencjalnie również powierzchni premium. Accuen to nasza odpowiedź dla tych marketerów, którzy do tej pory nie byli przekonani do systemów aukcyjnych. Oferuje szersze możliwości optymalizacji zakupu – mówi Kamila Kownacka, managing director OMD Digital, która będzie odpowiedzialna za wprowadzenie i rozwój agencji na polskim rynku. – Dzięki rozwiązaniom wypracowanym przez sieć Omnicom Media Group jesteśmy w stanie znacząco podnieść efektywność kampanii, m.in. dzięki wykorzystaniu własnej platformy do agregacji danych (DMP Annalect).”

Wprowadzeniu sieciowych rozwiązań Omnicom Media Group przyświecał cel budowania przewagi konkurencyjnej klientów  agencji z grupy OMD (Easymiedia, OMD Macroscope, OMD Optimum Media, PHD), dlatego narzędzia i technologia Accuen, będzie dostępna od IV kwartału wyłącznie dla obecnych klientów grupy.

OMD jako pierwszy dom mediowy w Polsce już w 2011 roku wprowadził na rynek RTB jako metodę planowania i zakupu kampanii  display. Od tego czasu w agencji trwają nieustanne prace nad udoskonaleniem metodologii zakupu i efektywności kampanii.

Accuen jest marką należącą do portfolio Omnicom Media Group, której częścią w Polsce jest grupa domów mediowych OMD.  Agencja aktualnie prowadzi działania na 60 rynkach.

15.07.2015